חשיבה חיובית

כיצד ליישם חשיבה חיובית

חשיבה חיובית מחייבת אותך להתמקד בחיובי ולא לבזבז זמן על דברים שאינם מסתדרים. מאמר זה מסביר כיצד ליישם חשיבה חיובית, כך שניתן יהיה ליהנות מהצלחה משמעותית יותר, להרגיש מאושר, בטוח ואופטימי יותר. תשעים אחוזים מהדברים הגורמים לדאגה, אינם קורים בפועל, כך שאנרגיה נפשית מרובה מתבזבזת על אירועים שליליים. התוצאות מנקזות את הדעת מבחינה נפשית ופיסית.

צעדים פשוטים ליישום חשיבה חיובית

הדעת יוצאת מתבניתה הרגילה באמצעות יצירת הרגל חשיבה שלילית, לכן יש לאמן מחדש את המוח או הדעת, כך שתתחיל ליישם חשיבה חיובית כל הזמן. בדיוק כפי שפעילות גופנית כרוכה בזמן, מחויבות ומאמץ, כך גם הפעילות הגופנית הנפשית זקוקה לאימון על מנת לקצור את יתרונות החשיבה החיובית.

יצירתיות להפיכת לוח החזון

קח לוח בריסטול או לוח שעם ומלא אותו עם כל חלומותיך, רצונותיך ומטרותיך. גזור ממגזינים תמונות של בית חלומותיך, בן או בת הזוג האידיאלי שלך, הקריירה בה אתה מעוניין, חופשה אקזוטית, רכב וכן הלאה. התחל לחלום בגדול.

עם יצירת לוח החזון שלך, אתה מיישם חשיבה חיובית לחייך באופנים רבים. אתה רואה את הצלחתך וגם מרגיש מאושר ככל שאתה ממשיך לתרגל. הצב את לוח החלום שלך במיקום אותו ניתן לראות לעיתים קרובות, כך שתמשיך לחשוב חיובי על חייך וחלומותיך.

דיבור עצמי חיובי. אתה מדבר לעצמך עם מחשבותיך ומילים מדוברות כל הזמן. מפתיע לגלות עד כמה הדיבור העצמי יכול להיות שלילי. צג המחשבות והמילים מראה כיצד אתה מתמודד ומתמקד בהפחתת הדיבור העצמי השלילי ומגביר את הדיבור העצמי החיובי. התבונן במראה ותקשר מחשבות חיוביות על חייך, הכרז על רצונותיך כשאתה נוסע לעבודה, והרהר במחשבות חיוביות. יישום חשיבה חיובית לחיים בדר זו פועלת באופן נפלא לחשיבה.

תרגול גישת הכרת תודה. אנשים מוקירי תודה נוטים לחיות חיים מאושרים וחיוביים יותר. מידי בוקר וערב, פשוט אמור תודה על כל מה שאתה אסיר תודה לגביו. יתכן שאין לך כל מה שאתה רוצה, אבל בטוח שיש לך דברים רבים להיות אסיר תודה לגביהם. כשאתה אומר תודה, אתה מיישם חשיבה חיובית לחייך, שהופכת להרגל מדהים, שבסופו של דבר משנה את נקודת מבטך. זוהי שיטה קלה לשינוי חשיבתך משלילית לחיובית.

הטיפים הבאים מלמדים כיצד ליישם חשיבה חיובית לחיים ולרוץ איתה. אלו הן שיטות יומיומיות לחשיבה חיובית. לא לוקח זמן רב להכשיר את המוח לעבור מחשיבה שלילית לחיובית. זה פשוט דורש עקביות ורצון. עיסוק בדיבור עצמי חיובי, יצירת לוח חזון, גישת הוקרת תודה, והתנהגות כאילו החיים מדהימים, הם פשוט כפי שהם נשמעים. חשיבה חיובית מתאפשרת עם ביצוע משימות אלו שוב ושוב.

אתה יכול להשיג את מטרותיך; אתה יכול לחיות את החיים שאתה רוצה; ואתה יכול לקבל בדיוק את מה שאתה רוצה. עליך רק להאמין בעצמך ולהרגיל את המודע וכוחותיך הפנימיים לעבוד עבורך. עליך לפקוד עליהם עם ההוראות הנכונות והם יביאו לך מה שאתה רוצה, ויותר. ההוראות הנכונות מתאפשרות באמצעות שינוי המחשבות והאמונות כך שהן תואמות את מה שאתה רוצה. משמעות הדבר היא להיפטר מהמחשבות והאמונות השליליות שעוצרות בעדך.

בנוסף כדאי לקרוא על:

גישה מנצחת – חשיבה חיובית

חשיבה חיובית – המפתח לאושר